keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Sekalaista juttua

Paljon paljon kivempi lenkkeillä nyt kun on lunta kuran tilalla. Vaikka me mentäisiin ulos pimeällä (ja nythän on kokoajan pimeää) mä hei näen mun koirani! Ja Haurun turkki on niin optimaalisesti kasattu, ei tarvitse huolehtia lumipaakuista toisin kuin eräiden kanssa. Täytyy taas kaivaa Maxin tossut kaapista että vähän edes olisi helpompi liikkua.

Tänään lenkillä Haurun toinen korva oli vähän aikaa pystyssä kun tuuli tarpeeksi kovaa. Mä en oikein usko että tuosta tulee pystykorvaa mutta ei se mitään. Ilmeisesti mä en vaan pysty saamaan koiraa jossa ei ole jotain suurta näyttelyt estävää vikaa. Vaan eipä tota Haurua näyttelykoiraksi ostettukaan vaikka se olisikin ollut ihan kiva homma sekin. Ja kyllä mä meinaan sen ainakin muutamaan paikkaan raahata, katsotaan sitten mitä mieltä tuomarit on tämmöisestä pienestä ja melko huomaamattomasta asiasta :P

Avallonin mielestä Hauru ei ole enää pentu eikä todellakaan saa tehdä mitä huvittaa. Hauru ei oikein vielä tajua joten olen pitänyt niitä vähän tarkemmin silmällä. En kyllä usko että kukaan noista kolmesta tekisi Haulle mitään mutta onhan niillä tuota kokoeroa kuitenkin. Tänään Hauru viihdytti itseään jahtamalla häntäänsä pitkän tovin. Avallon vain katseli pää kallellaan, ihan selvästi miettien mitä hittoa toi hullu nyt puuhaa. Koetin selittää että se on vaan mudi, ei se ole hei Haurullekaan aina helppoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti