tiistai 27. tammikuuta 2009

Ryppyjä rakkaudessa

Ambaralle ja Haurulle sattui tänään pikkuinen väärinkäsitys. Ambara on hyvin resurssi-aggressiivinen, mä olen ainoa jonka se antaa tulla lähelle sen tavaroita. Koirat siis syövät omissa huoneissaan (Ambara eteisessä) ja niistä ei ole lupa poistua ennenkuin mä sanon niin ettei tule riitaa. Ambara oli jo syönyt ja mä nostin sen kupin pois ja sanoin Haurulle että sopii tulla ja meinasin päästää sen ulos. Hauru ohimennessän rapisutti jotain ja Ambara luuli ilmeisesti että maahan on pudonnut siltä ruokaa ja Hau aikoo hotkia sen. Ambara huomautti tästä sanomalla painokkaasti Räyh (=mene mäkeen siitä). Hauru on vähän terävä eikä varmaan ehtinyt edes ajatella mitä teki kun se oli jo tikkaamassa Ambaraa naamaan. Ambara onneksi tottelee ja tietää että meillä ei tapella, Haurun poistin tilanteesta niskavilloista. Väärinkäsitys koko homma ja mun pitää muistaa etten ehkä ensikerralla vapauta Haurua ihan noin nopeasti ruokailun jälkeen.

Nyt ollaan taas jo ihan kavereita ja mulla on mudin hampaanjäljet jalassa muistona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti