sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Sillasta asiaa

Haurulla on pakkomielle siltojen suhteen. Aina kun ylitetään mikä tahansa edes mielikuvituksella sillaksi määriteltävissä oleva koroke Haurun täytyy kurkkia sieltä alas mielellään kahden askeleen välein. Siltojen  kaiteiden välistä on hyvä tunkea pää ja sellaiset sillat jotka on niin matalia ettei niissä ole kaiteita saattaa saada Haurun myös juoksentelemaan esim. ylitettävän ojan pengertä kummastuneen näköisenä. Eikä se mun nähdäkseni pelkää niitä, kai se on vain uteliaisuutta.

Hauru on muutenkin ihan järkyttävän utelias koira, sen pitää nähdä kaikkialle, olla aina mukana ja avata kaapit ihan vaan mielenkiinnosta. Jos ulkona on jonkun pihalla vaikka puutarhatonttu on Haurun kanssa oltava hyvin tarkkana ettei se livahda tutkimaan asiaa. Kaikki on niin kiinnostavaa ja Haurulta ei kai jää mitään huomaamatta.

1 kommentti:

  1. Ei mulla muuta, mutta toi siltajuttu osu ja uppos ihan totaalisesti tännekin! Mä oon ihmetelly että mikä ihme siellä kiinnostaa, kävellään siitä monta kertaa viikossa ja aina vaan pitää kurkkia alas muutaman poikkilaudan välein. :D Sit kun oon pysähtyny itse ja tarjonnu että tuijotetaan nyt kerralla tää selväks, niin ei se oo enää ollenkaan kivaa. Pitää kurkkia lennossa.

    VastaaPoista