tiistai 6. tammikuuta 2009

Yöllistä kivaa

Ilmeisesti päätin alkaa opettamaan Haurulle esineruutua... Oltiin kävelyllä Maxin ja Haun kanssa kun huomasin että mun taskussa ollut hattu oli pudonnut - mun *valkoinen* hattu. Lumihankeen. Kolmelta aamuyöstä. No, päätin mennä vähän matkaa takaspäin etsimään sitä vaikka todennäköisyydet oli aika heikot. Samalla mä innostin poikia kyselemällä niiltä missä lelu on. Max ei tuo tavaroita kun niihin ei saa koskea sen mielestä ja Haurun taas en uskonut tajuavan hommasta mitään. Pitäisi jo tietää että ainahan Hauru tajuaa :) Käveltiin siinä sitten, Maxin ja Haurun riehuessa mun ympärillä kun Hauru juoksee jonnekin ja tulee kohta mun hattu suussa takaisin :O En olisi kyllä uskonut ja Hauru saikin valtavasti kehuja kun oli niin fiksu ja hieno poika. No onhan se kai jo aikakin alkaa tuota harjoittelemaan, vaan ensikerralla mä kyllä ehkä teen vähän harkitummat treenit :P

Päivitetään samalla vähän Haurun tottista, Vernan vinkkien avulla saatiin eteenmeno luonnistumaan ja tästä on hyvä jatkaa. Ollaan nyt tauolla kapulan pitämisestä sillä mä en ole vielä keksinyt millä saisi haurun tajuamaan että sitä pitää ihan oikeasti pitää suussa eikä vain koskettaa. Jos ei harjoitella se varmaan oppii sen itsestään? Seisominen on ihan kamalan vaikeaa eikä Hauru tajua mitään, muuten liikkeestä jäävät sujuu ihan ok ottaen huomioon ettei niihin ole panostettu sen kummemmin. Hau osaa mennä maahan joten menee myös liikkeestä jnpp. Paikallaolo aikaa olen ruvennut pikkuisen pidentämään sekä lisännyt matkaa sekä häiriöitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti