torstai 12. helmikuuta 2009

Askel eteen, kaksi taakse

Se seisominen, josta mä lupasin joskus aiemmin valittaa. No tämä on se. Kun mä en osaa saada tuota koiraa ymmärtämään tätä asiaa. Auttaisikohan pään seinään lyöminen? Siis mun, ei Haun, eihän tää nyt siihen liity. Siis kyllä mä Maxin sain seisomaan. Se nousee ylös ja pysähtyy ihan hyvin, Hau ei tee kumpaakaan. Se luulee jotenkin että SOO tarkoittaa nuole mun kättä tai jotain. Mahan alta kun sitä koittaa rapsuttaa se istuu vaan tyytyväisenä. Ei tule kesää ei. Mä koitan nyt harjoitella paljon seisomista Maxin kanssa, jos Hau vaikka tajuaisi mallioppimisella. Ehhh...

Noutamisen mä sensijaan otin takas listoille nyt tauon jälkeen. Viimeksi siis jäätiin siihen että Hau koski kapulan mutta ei oikein tajunnut että sitä pitäisi pitääkin. Niinkuin kauan. Tai edes sekunnin näin alkuun. Koitin nyt sitten osaako Hauru nostaa kapulan maasta ja osaahan se. On varmaan nähnyt siitä unta. Ajatus on nyt lähteä tästä työstämään jotta Hau nostaisi sen mun käteen eikä vain vähän matkaa ylös. Silloinhan se joutuu pitämään sitä vähän kauemmin jotta saan napattua kapulan ja siitä tulisi niinkuin sitä pitoa. Sen jälkeen voitaisiin tehdä ihan pitotreenejäkin kun se ensin tajuaisi sen pitämisen... meneekö vaikeimman kautta? No katsotaan. Tällä hetkellä mulla on nimittäin koira joka osaa joko tökkiä mun kädessä olevaa kapulaa tai heittää kaaressa pois maassa lojuvan kapulan :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti