lauantai 21. helmikuuta 2009

TaDaa (eli vähänkö mä olen taitava)

Siis olen onnistunut opettamaan koiran nostamaan maasta kapulan. Tämä vaikea ja ihmeellinen taito jota aiemmat koirat eivät ole tajunneet (eli kouluttaja on ollut huono) esitellään nyt ihan videon avulla!  Verna on kuvannut tuonkin ja on mun kanssa samaa mieltä siitä, että tolla videolla lagaa ääni. Nih.


Ja vielä kuvia tästä ihmeellisestä nerosta vapaa-ajallaan (toisin sanoen mustia hahmoja valkoisella taustalla osa 621):














2 kommenttia:

  1. Voi duudelis, ku Hauru on suloinen....! Lisää videoita toivon, jotta tuota komistusta näkis enemmän:) Epäilyttävästi näyttää siltä, että Hauru olis ihan Helmin makuun sopiva poikakoira;)

    VastaaPoista
  2. Mulla kun on vain tuo puhelimen kökkö kamera niin videoihin ei oikein tahdo näin talvella riittää valo. Toisaalta ei se laatu kyllä kesälläkään päätä huimaa joten katsotaan jos saan jotain kuvailtua :)

    VastaaPoista