perjantai 13. maaliskuuta 2009

Tylsää

Ei ollakaan vaihteeksi tehty paljon mitään, tuota seisomasta maahanmenoa on tullut harjoiteltua (vielä mä opin sen... ehkä) ja vähän nenä- temppua ettei pääse unohtumaan. Ihmeen kivasti Hauru aina yhdistää vihjeen siihen asiaan, tuon nenä sanankin se ymmärtää ihan selvästi vaikka sitä ei ole kauaa käytetty. Muutenkin Hauru kuuntelee todella tarkkaan kun ihmiset puhuu vaikka se ei samalla tavalla ymmärrä tavallista puhetta kuin nuo doggit, jotka tietää sen kymmenen eri sanaa ruoalle. Johtuu tietty siitä etten mä täällä yksikseni noille höpötä niin paljoa joten ei Hauru voikaan oppia paljon ylimääräisiä sanoja. Sen sijaan Hauru on tosi tarkka lukemaan mun eleitä.

Haurulla on joku kummallinen metalli- himo iskenyt, se varasti päivällä isot pinsetit järsimistä varten ja nyt äsken pölli pöydältä haarukan. Luitakin olisi kyllä tarjolla. Haukku on näemmä oppinut että mun tuoli narahtaa ylös noustessa ja pudottaa varastetut tavarat heti kun kuulee sen :D Hassu ja fiksu poika. (ja kaikkea sitä voikin pitää ihminen hauskana. Tämän takia mulla on niin paha-tapaisia koiria.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti