maanantai 1. marraskuuta 2010

Vierailijoita

Moi! Oon Lauri 12 viikkoa!

Mä puren tosi tosi kovaa. Ja paljon.

Tää on mun sisko Camilla.

Mulla on vähän kihara selkä, näkyy peilin kautta.

Lauri on tätini uusi pentu. Lauri on tuotu unkarista eikä sen vanhempien roduista ole tietoa. Kuulemma siinä EI ole missään tapauksessa mudia :P Ainakin se on kova puremaan ja tosi minä itte- tyyppi. Hauru yllättäen tykkäsi Laurista ja pojat leikki ihan kivasti, tosin Lauri on niin pieni vielä ettei se uskalla kovin rajuja leikkejä. Yhteiskuvia ei saatu kun oli jo pimeää mutta hyvä että Hauru oli kiltisti pennun kanssa vaikka ihan aluksi sitä vähän epäilyttikin. Toivottavasti nuo kaksi pyvyät väleissä tulevaisuudessakin, olisi helpompaa kun joskus kuitenkin treenaillaan yhdessä yms. Nettikaapeliakin koetettiin laittaa mutta ei se toimi vieläkään. Olen siis edelleen tuomittu netittömään elämään :/

Ihan kiva se Lauri oli mutta aika nössö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti