keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Vaivaiskerholaiset

Moi kaikki! Oon ulkona ilman kauluria, JEEE!!!

Eikö ole hieno tämä mun uusi kampaus? Ei oikeastaan edes arvaisi että multa on häipännyt miljoona kiloa turkkia, jos ei tietäisi miltä mä oikeasti näytän. Paitsi toi häntä on vähän hassu mutta on kiva kun sitä ei tartte harjata kun en oikein tykkää siitä.

Oikeesti joudun olla vielä kauluri päässä useimmiten kun mamma ei tajua että mä parantuisin paljon nopeemmin jos itse vähän hoitaisin... Sen aineet on ihan tehottomia mun mielestä.

Mä oon kuulemma ku joku kapinen rakki! Ihan parasta!

Oikeesti en oo kyllä ihan näin pahan näköinen, kuva tekee mut vähän todellisuutta pinkimmäksi kun mulla on normaalistikin aika ohut turkki ja iho paistaa läpi auringossa. Sitäpaitsi minkäs sille voi jos kutittaa?? Kysynpä vaan?? Se ei oo niin kauhean kivaa, mutta vähän kuitenkin. Kun kaikki on ainakin vähän kivaa ja suurin osa asioista ihan parasta.

Niinku käden syöminen! Se on just parasta! Oikeesti kyl vedetään yhtä tosi pientä lelua, mä pidän leluista aina kiinni koko suulla niin sinne on vähän vaikee työntää käsiä väliin kuulemma. Nykyisin aina vien kaikkee löytämääni kamaa tolle ihmiselle vedettäväksi vaik se on kauheen huono. Häviää oikeestaan aina mut joskus se voittaa ja sit se heittää sen voittamansa lelun jorpakkoon. Tyhmä. Mut mä käyn sit hakeen sen ja vien sen taas vedettäväksi. Se on ihan super hauskaa! Ja sit mä välillä huudan naapureille et hittoon mein pihalta! Ei ne kyl oo tänne tulossa kun mä olen hurja vahtikoira mut varmuuden vuoksi. Kun se on just hauskaa ja sitäpaitsi mä en jaksa niit varkaita. Joskus aina joku on syöny mun luita ja luulen et ne on noi naapurit. Sit mä päläpäläpäläpälä....

:D HeHeee :D Mä oon hei Max! xD 

Vähäks oon hyvä poika!!! :D :D :D Enkö ookkin? Oon. Joo? :D

Älä häirii, mä syön multaa. Puhutaan joskus toiste. Tai todennäkoisemmin ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti